ח"כ נאור שירי: "יש הסתה משני הצדדים"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ נאור שירי: "יש הסתה משני הצדדים"

    ח"כ נאור שירי לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "יש גינוי חד משמעי להסתה, אך אני מקווה שהיחס יהיה שווה גם להסתה מימין. "שמאלנים בוגדים" זה לא שלט של אדם בודד, זה קמפיין שרץ בכל ההפגנות" | האזינו

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ נאור שירי מיש עתיד בריאיון לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר: "לפיד גינה את דברי ההסתה באופן חד משמעי. אליו הצטרפו רבים. זה לא נכון להציג את זה כאילו יש הסתה רק לצד אחד. שלטים של 'שמאלנים בוגדים' יש בכל מערכת בכירות, מה העונש של בוגדים כולם יודעים".

    "זאב רז הוא אדם פרטי ואינו איש ציבור. לגבי דבריו של חולדאי, אני לא בטוח שהוא התכוון למה שחושבים. מעשים זה יכול להיות גם שביתות או דברים מהסוג הזה, ולא רק אלימות" הוסיף שירי.

    "יש גינוי חד משמעי להסתה, אך אני מקווה שהיחס יהיה שווה גם להסתה מימין. "שמאלנים בוגדים" זה לא שלט של אדם בודד, זה קמפיין שרץ בכל ההפגנות".

    על הרפורמה המשפטית אמר: "לרפורמה יש השפעה. צריך להכיר בזה. הבנק המרכזי בארה"ב כתב את זה, והוא לא תלוי. הכלכלה בישראל חזקה בזכות בנימין נתניהו של פעם, אני אפילו הצבעתי לו. אבל רפורמה משפטית יכולה לדרדר את המצב במהירות".

    "בג"צ פסל רק 22 חוקים שפוגעים קשות בשלטון. צריך לתקן הרבה דברים במערכת המשפט שאף סעיף ברפורמה לא מדבר עליהם בכלל".

    האזינו:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      יש הסתה לרצח ויש אמרות ששמאלנים משרתים את האינטרסים של bds ובגין זה הם בוגדים דבר שהוא לגיטימי זה עדיין לא קרוב להסתה לאלימות אלא קריאה לציבור שנוהרים אחריהם שישימו לב למה שהם עושים בזמן אמת